اعزام کاروان ۱۰۳ نفره تیم کاراته شوتوکان IKD هرمزگان به مسابقات آسیایی

خبرآنلاین پنج شنبه 20 مرداد 1401 - 11:23
رئیس سبک شوتوکان IKD استان هرمزگان از اعزام ۱۰۳ کاراته کا، مربی و داور این سبک به دومین دوره مسابقات آسیایی سبک شوتوکان IKD خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، «مهدی صابری»، رئیس سبک شوتوکان IKD استان هرمزگان گفت: این دوره از مسابقات در بخش بانوان و آقایان به میزبانی شهرستان نجف آباد اصفهان از ۲۳ تا ۲۸ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

رئیس سبک شوتوکان IKD استان هرمزگان گفت: تیم منتخب اعزامی را شرکت کننده‌هایی از شهرستان‌های بندرلنگه، بندرعباس و بندرخمیر تشکیل می‌دهند که ۶۷ کاراته کا از بندرلنگه، ۳۵ نفر بندرعباس و یک کاراته کا از بندرخمیر در این رقابت‌ها حضور دارند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.