روند صعودی بستری های کرونایی در گلستان/حال ۲۴ بیمار وخیم است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 مرداد 1401 - 13:43
گرگان- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری ۳۲۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان خبرداد و گفت: ۲۴ بیمار با کمک دستگاه ونتیلاتور نفس می کشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید گل فیروزی ظهر پنج شنبه در مورد آخرین وضعیت بیماران بستری در گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: روند ابتلا به کرونا در گلستان همچنان افزایشی بوده و امروز ۱۵ نفر بیشتر از روز گذشته در مراکز درمانی گلستان بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: هم اکنون ۳۲۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری بوده که از این تعداد ۵۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند و تعداد ۲۴ نفر هم با کمک دستگاه ونتیلاتور نفس می کشند.

گفتنی است طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس و مراوه تپه نارنجی، دو شهرستان رامیان و گالیکش زرد و ۹ شهرستان دیگر گلستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

کارشناسان برای مهار بیماری کرونا استفاده از ماسک در اماکن عمومی، پرهیز از قرارگرفتن در مراکز شلوغ، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مخصوصاً تزریق دوز یادآور کرونا را الزامی می‌دانند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.