آزادسازی ۴۰ هزار مترمربع از اراضی توتکابن

خبرگزاری مهر سه شنبه 25 مرداد 1401 - 14:34
رودبار- شهردار توتکابن با اشاره به آزاد سازی بیش از ۴۰ هزار مترمربع از اراضی این شهر گفت: وجود حریم ها مانع توسعه توتکابن شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نوری پور ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وجود انبوه بدهی شهرداری توتکابن در راستای پرداخت مطالبات معوقه ناچار به فروش بخشی از ماشین آلات برای تعمیر و هزینه کرد برای نگهداری ماشین آلات دیگر هستیم.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار مردم در توسعه همه جانبه شهری توتکابن افزود: بیش از ۴۰ هزار مترمربع از اراضی در توتکابن آزاد شد.

نوری پور با اشاره به بازگشایی بسیاری از خیابان‌ها با تعامل و همراهی مردم در راستای توسعه شهری گفت: با وجود اینکه این شهر در مسیر عبور و مرور گردشگران قرار گرفته ولی این ظرفیت مغفول مانده است.

شهردار توتکابن اضافه کرد: شهر در محاصره حرایمی همانند آزادراه، خط لوله سراسری گاز، رودخانه سیاهرود و همچنین اراضی کشاورزی قرار دارد که این حرایم جلوی توسعه توتکابن را گرفته است.

نوری پور به راه اندازی ترمینال مسافربری دو بخش خورگام و رحمت آباد و بلوکات در این شهر اشاره کرد و افزود: احداث این ترمینال می‌تواند ضمن توسعه شهر توتکابن موجب تسهیل در عبور و مرور مردم این دو بخش باشد.

وی با اشاره به احداث سالن تئاتر روباز در جوار رودخانه سیاهرود گفت: وجود چنین فضای فرهنگی و هنری نیاز ضروری شهر توتکابن است.

شهردار توتکابن با بیان اینکه از انتقاد خبرنگاران استقبال می‌کند، اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه برای اصلاح مدیریت شهری و توسعه شهر توتکابن عملکرد شهرداری را مورد انتقاد خود قرار دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.