۵۰ تخت به ظرفیت بیمارستان حکیم جرجانی گرگان اضافه می شود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 مرداد 1401 - 11:21
گرگان- مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: جهش خوبی در تولید درمان داشته و در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان، ۵۰ تخت اضافه خواهد شد و دستگاه ام ار آی هم در این مرکز راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضان زینعلی، پیش از ظهر پنج شنبه در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: ۸۹۰ هزار نفر در گلستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی بوده و در استان دو مرکز بزرگ درمانی مستقیم داریم که در گرگان و گنبدکاووس قرار دارد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گلستان افزود که بیمارستان گرگان ۱۷۵ تخت و بیمارستان گنبدکاووس ۱۷۶ تخت دارد.

وی بیان کرد: ۱۵۰ مرکز درمانی دانشگاهی و خصوصی هم در سطح استان داریم و هیچکس در نوبت نیست.

زینعلی ادامه داد: در مدیریت درمان تأمین اجتماعی بر مبنای سند استراتژیک چهار ساله برنامه ریزی کرده تا جزو برترین‌های کشور باشیم.

وی در خصوص پرونده الکترونیک هم گفت: برای صدور نسخ الکترونیک علی رغم اینکه در پایین جدول بودیم اما هم اکنون جزو استان‌های برتر هستیم.

زینعلی در خصوص برنامه‌های هفته دولت هم بیان کرد: جهش خوبی در تولید درمان داشته و در بیمارستان حکیم جرجانی ۷۵ تخت اضافه شده و دستگاه ام ار آی هم راه اندازی می‌شود.

وی گفت: در گنبدکاووس هم درمانگاه جدید در محوطه بیمارستان ساخته شده و یک دستگاه ام ار آی خریداری خواهد شد.

زینعلی عنوان کرد: در مینودشت و آق قلا هم زمین خریداری شده و در مرحله نقشه برداری است.

طبق گفته مدیر درمان تأمین اجتماعی گلستان در علی آباد کتول هم احداث پلی کلینیک با زیربنای سه هزار و ۵۰۰ آغاز شده و در مرحله نقشه برداری است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.