۲۱ میلیارد تومان پروژه آبخیزداری در گلستان به بهره برداری می رسد

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 مرداد 1401 - 10:57
گرگان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: ۱۶ پروژه آبخیزداری گلستان با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سلامتی صبح یکشنبه در قرارگاه شهید همدانی اظهارکرد: ۷۰ درصد عرصه های استان منابع طبیعی بوده که شامل ۴۵۰ هزار هکتار جنگل، ۸۶۲ هزار هکتار مرتع و ۸۶ هزار هکتار اراضی ساحلی و مستحدثه هستند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با اشاره به مدیریت منابع طبیعی شامل حفظ، اصلاح، بهره برداری و غیره گفت: از ۲۴ بحران در کشور، ۱۷ بحران در گلستان داریم که شامل خشکسالی، رانش، لغزش، سیل، حریق و غیره است.

سلامتی بیان کرد: در هفته دولت پروژه های مختلفی در جنگل، مرتع و غیره تحت عنوان آبخیزداری تعریف شده که سنگ ملاتی در کلاله، علی آبادکتول و مینودشت و ازه سرشاخه گیر در رامیان، بند خاکی در مراوه تپه و غیره است.

وی عنوان کرد: ۱۶ پروژه آبخیزداری در هفته دولت با ۲۱ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: در سال ۹۸ و ۹۹ اعتباراتی خوبی از محل صندوق توسعه ملی برا اجرای طرح های آبخیزداری اختصاص یافت و در سفر رئیس جمهور هم ۵۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.