۱۹ تن چوب قاچاق در نرماشیر کشف شد

خبرگزاری مهر شنبه 04 بهمن 1399 - 14:36
نرماشیر - فرمانده انتظامی نرماشیر از کشف ۱۹ تن چوب قاچاق، دستگیری ۲ قاچاقچی و توقیف یک دستگاه تریلر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زیدآبادی اظهار داشت: با اعلام خبر واصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قاچاق چوب بلافاصله عوامل گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در مکان مورد نظر ۲ نفر را که به صورت غیر مجاز و به قصد قاچاق در حال بارگیری چوب درختان توت و اوکالیپتوس بودند را دستگیر، یک دستگاه تریلر را توقیف و ۱۹ تن چوب قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را ۱۹۰ میلیون ریال برآورد کرده اند بیان داشت: با تشکیل پرونده در این رابطه متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ زید آبادی با اشاره به پدیده مخرب قاچاق کالا اظهار کرد: مبارزه قاطع، هدفمند و مؤثر با عناصر قاچاق کالا، همواره از مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.