اعضای بدن نوجوان ۱۴ ساله قمی به بیماران نیازمند اهدا شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 شهریور 1401 - 20:32
قم- کارشناس مسئول واحد اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:‌ اعضای محمد صالح سیف نوجوان ۱۴ ساله که دچار مرگ مغزی شده بود به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله صمدی اظهار داشت: محمد صالح سیف نوجوان ۱۴ ساله بر اثر تصادف در اتوبان اراک سلفچگان قم دچار مرگ مغزی شد و تلاش‌های تیم پزشکی بیمارستان امام رضا (ع) برای نجات وی نتیجه‌ای نداشت.

کارشناس مسئول واحد اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: تیم دانشگاه علوم پزشکی قم مرگ مغزی این نوجوان را تأیید کردند.

وی اضافه کرد: پیکر این نوجوان به بیمارستان تهران اعزام تا بعد از تأیید علوم پزشکی تهران ارگان‌های حیاتی وی به بیماران نیازمندپیوند شود.

صمدی گفت: این نوجوان یازدهمین بیمار مرگ مغزی امسال در قم است که اعضای بدنش با رضایت خانواده به بیماران نیازمند اهدا شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.