۲۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 05 بهمن 1399 - 13:45
زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۲۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق طی هفته گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، با جدیت، در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی استان سیستان و بلوچستان، با شناسایی و تخریب ۵ محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۸ دستگاه تریلی سوخت کش و ۱۳ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، ۲۳۴ هزار و ۳۹۶ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را شامل ۱۶۳ هزار و ۵۴۶ لیتر گازوئیل، ۸ هزار و ۱۵۰ لیتر بنزین، ۳۲ هزار و ۴۵۰ لیتر نفت، ۴۵۰ لیتر نفت سیاه و ۲۹ هزار و ۸۰۰ لیتر سایر فرآورده‌های نفتی، در شهرستان‌های ایرانشهر، سیب و سوران و سراوان کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف ۲۱ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق، تصریح کرد: در این رابطه ۳۱ فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.