بهبود هفت نمره‌ای کیفیت محصولات ایران خودرو

خبرگزاری تسنیم جمعه 25 شهریور 1401 - 08:14
بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از خودروهای تحویلی فروردین 1401 توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، امتیاز رضایت مشتریان (CSI) از سبد محصولات ایران‌خودرو با امتیاز 683 دارای روند بهبود هفت نمره‌ای نسبت به خودروهای تحویلی اسفندماه بوده است.

ایکوپرس- شاخص (IQS) نیز که بیانگر تعداد ایرادات اظهار شده توسط مشتریان در 100 خودرو پس از سه ماه از تحویل محصول به مشتری است، با کسب امتیاز 264 برای خودروهای تحویلی فروردین امسال، نسبت به خودروهای تحویلی اسفندماه، 32 نمره بهبود داشته است.

برپایه این گزارش، بیش‌ترین بهبود در شاخص‌های اندازه‌گیری شده، مربوط به محصولات پژو 206 هاچ بک، گروه رانا، پژو پارس و هایما S7 است که در مشخصه‌های نحوه باز و بسته شدن درها، سکوت نسبی و آرامش داخل اتاق، عملکرد مجموعه کلاچ و گیربکس، با توجه به اقدامات کیفی انجام شده در زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو دارای بهبود است.
گفتنی است، با توجه به اقدامات اثربخش و بهبودهای ایجاد شده در خصوص رضایت از کیفیت اولیه محصول مطابق روند فوق، برای بهبود و ارتقای رضایت مشتریان از کیفیت دوام محصولات نیز برنامه های مشخصی در گروه صنعتی ایران خودرو تدوین و در حال اجراست که شاهد نتایج آن بر بهبود شاخص رضایت از کیفیت دوام در دوره های آتی خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.