تعداد بیماران بستری کرونایی گلستان به ۴۰۰ نفر رسید

خبرگزاری مهر دوشنبه 06 بهمن 1399 - 23:34
گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری ۴۰۰ بیمار کرونایی در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل شامگاه دوشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: روند افزایشی میزان بستری های کرونایی از روزهای گذشته در استان آغاز شده و روز گذشته ۳۹۴ بیمار بستری داشتیم که هم اکنون به ۴۰۰ نفر رسیده است.

فاضل اضافه کرد: از این تعداد بیمار، ۸۲ نفر در آی سی یو بستری بوده و ۳۸ بیمار مبتلا هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی افزود: افزایش میزان بستری ها نشان می دهد که بین ترخیص و بستری بیماران توازن وجود نداشته و تعداد بیماران افزایش یافته است.

فاضل با ابراز نگرانی از شیوع موج جدید کرونا، گفت: مردم برای جلوگیری از پیک بیماری پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات خودداری کنند.

زدن ماسک و تأکید بر عدم حضور در مراکز شلوغ و پرهیز ار دورهمی ها از موارد دیگری بوده که رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به آن اشاره کرد.

گفتنی است هم اکنون بندرگز در وضعیت نارنجی بوده و شهرستان های گرگان، علی آبادکتول، گنبدکاووس، مینودشت، آق قلا، آزادشهر، بندرترکمن و کردکوی در وضعیت زرد و سایر شهرستان ها در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.