پیش بینی می کردم لیگ برتر کرونایی شود

افکار نیوز سه شنبه 17 تیر 1399 - 13:53
مهدی تارتار در ارتباط با مثبت اعلام شدن تست کرونای برخی از بازیکنان لیگ برتری و اینکه عده‌ای همچنان معتقدند مسابقات باید تعطیل شود، گفت: زمانی که بازی‌ها شروع نشده بود پیش‌بینی می‌کردیم که این مشکلات ایجاد شود.

 مهدی تارتار در ارتباط با مثبت اعلام شدن تست کرونای برخی از بازیکنان لیگ برتری و اینکه عده‌ای همچنان معتقدند مسابقات باید تعطیل شود، گفت: زمانی که بازی‌ها شروع نشده بود پیش‌بینی می‌کردیم که این مشکلات ایجاد شود، آن زمان بهتر بود که طبق رتبه تیم‌ها در جدول همه چیز را مشخص می‌کردند و بازی‌ها تعطیل می‌شد. حالا که بازی‌ها را ادامه دادند، دیگر تعطیلی مسابقات منطقی نیست و باید یاد بگیریم تا جایی که امکان دارد مسائل بهداشتی را رعایت کنیم، چون ظاهراً قرار نیست بیماری کرونا به این زودی ریشه‌کن شود.

اخبار ورزشی- وی در خصوص حرف‌هایی که بعد از بازی با ماشین‌سازی در مورد حضور بازیکنان کرونایی در مسابقات زده بود تاکید کرد: باز هم می‌گویم که برخی تیم‌ها با وجود اینکه می‌دانند تست بازیکن‌شان مثبت است از آن بازیکن استفاده می‌کنند و این لحاظ اخلاقی و انسانی درست نیست. من این موضوع را دیده‌ام و می‌دانم که بازیکن تست داده و نتیجه مثبت بوده و یک هفته بعد برای تیمش بازی کرده است، ولی دوست ندارم اسمی بیاورم.

تارتار افزود: این موضوع به ورزشکاران و آن‌هایی که در زمین مسابقه هستند لطمه می‌زند و باشگاه‌ها باید این مسائل را رعایت کنند. متاسفانه بازیکن کرونا می‌گیرد و تست او مثبت اعلام می‌شود، اما یک هفته بعد برای تیمش بازی می‌کند، آیا آن بازیکن نباید به صورت کامل و طبق پروتکلی که تعریف شده به قرنطینه برود و بعد از بهبودی کامل بازی کند؟

تارتار خاطرنشان کرد: مربیان در کلاس‌های مربیگری این را هم آموزش می‌بینند که اخلاق را به شاگردانشان یاد بدهند و خودشان هم در اینگونه موارد باید مثل یک معلم باشند و مسائل اخلاقی را رعایت کنند. از طرفی نظارت‌ها هم باید بیشتر باشد و هر پنج روز یک بار باید تست بگیرند و این تست‌ها در جایی گرفته شود که مورد تایید سازمان لیگ یا ایفمارک است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص بحران مالی در این باشگاه و اینکه بازیکنان این تیم قصد اعتصاب دارند، عنوان کرد: زیاد دوست ندارم در مورد مشکلات مالی صحبت کنم، چون قبلا حرف‌هایم را زده‌ام و بازیکنان هم به اندازه کافی صحبت کرده اند. فقط این را می‌گویم که شاگردان من با این همه مشکل از خودگذشتگی کردند و در این فصل کار بزرگی انجام دادند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.