طرح‌های آبخیزداری در بالا دست شهر کاکی اجرا شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 مهر 1401 - 18:21
بوشهر- فرماندار دشتی بر ضرورت اجرای طرح‌های آبخیزداری در بالا دست شهر کاکی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر دوشنبه در نشست با مدیر کل منابع طبیعی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به مأموریت و گستره کار منابع طبیعی تعامل با دستگاه‌های اجرایی باید زیاد باشد که می‌طلبد نیروهای توانمند و پای کار در رأس قرار بگیرند.

وی افزود: با توجه به خشکسالی‌های اخیر برنامه کامل و جامعی از طرح‌های آبخیزداری در سطح شهرستان تدوین شود.

بحرانی ادامه داد: اقدامات خوبی در این چند سال شاهد هستیم ولی هنوز نیازمند اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها نقش بسزایی در تقویت سفره‌های زیر زمینی دارد، گفت: در حوزه منابع طبیعی پیشگیری‌های لازم قبل از وقوع جرم صورت بگیرد.

فرماندار دشتی بر ضرورت اجرای طرح‌های آبخیزداری در بالا دست شهر کاکی تاکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.