جشن پایان برداشت میگو در گمیشان برگزار می شود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 مهر 1401 - 10:16
گرگان- مدیرکل شیلات گلستان از برداشت بیش از سه هزار تن میگو از سطح مزارع گمیشان خبرداد و گفت: جشن پایان برداشت میگو هفته آینده برگزار می شود.

اسماعیل جباری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تاکنون از سطح مزارع گمیشان بیش از سه هزار تن میگو برداشته شده و عملیات برداشت تا چند روز آینده هم ادامه دارد.

مدیرکل شیلات گلستان با بیان این که امسال هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع زیر کشت این محصول رفته بود، افزود: میگوی برداشت شده در هفت مرکز عمل آوری و بسته بندی شده و سپس برای صادرات آماده می شود.

وی عنوان کرد: پیش بینی می شود از صادرات سه هزار تن محصول میگو ۱۵ میلیون دلار ارزآوری داشته باشیم.

جباری گفت: میزان برداشت محصول نسبت به سال گذشته، دو برابر شده و هفته آینده، جشن پایان برداشت میگو در گمیشان برگزار می شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.