مهاجرت ۵۰ درصدی مردم بافت، رابر و ارزوئیه

خبرگزاری مهر شنبه 30 مهر 1401 - 11:41
کرمان - نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه از مهاجرت ۵۰ درصد مردم شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه به شهرهای دیگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صمدالله محمدی صبح شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه با انتقاد از روند مهاجرت مردم از این شهرستان‌های به شهرستان‌های دیگر گفت: این مساله به دلیل کمبود زیر ساخت‌ها روی می‌دهد و باید در این زمینه چاره اندیشی کرد و توسعه این شهرستان‌ها رقم بخورد.

وی گفت: مهاجرت ۵۰ درصد مردم این شهرستان‌ها نگران کننده است این در حالی است که این شهرستان‌ها ظرفیت‌های زیادی دارند که می‌توان با برنامه ریزی موجب توسعه شود.

وی ادامه داد: عملاً عدم وجود زیر ساخت‌ها در این شهرستان‌ها موجب عدم پیشرفت شده است.

وی گفت: به عنوان مثال وجود معادن گسترده از جمله معادن کرومیت و وجود ۳۷ درصد باغ‌های گردو کشور در این مناطق از جمله ظرفیت‌ها است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.