به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش امروز در مراسم رونمایی از این سامانه با اشاره به اهمیت هوشمندسازی فرآیندها در جهت ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مردم، گفت: شفافسازی، ارائه خدمات دقیق، پاسخگویی به مشتریان در کمترین زمان، نظارت بیشتر و سرعت و دقت برای انجام فعالیتهای مختلف، کاهش کاغذ بازیهای اداری از مزایای این سامانه است.
مهدی کشاورز بیان داشت: با راهاندازی این سامانه هوشمند، کیشوندان و سرمایهگذاران میتوانند از خدمات غیرحضوری شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش در حوزه شهرسازی همچون مجوز ساخت و ساز و پروانه ساختمان، پایان کار، پرداخت عوارض نوسازی و پیگیری دیگر موارد بهرهمند شوند.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش نبود شفافیت در انجام امور اداری را موجب تضییع حقوق مردم و بیتالمال عنوان کرد و گفت: این مسئله موجب نارضایتی مردم میشود و تلاش برای تحقق شهر هوشمند، زمینهساز رضایت، حفظ کرامت و حقوق کیشوندان و سرمایهگذاران است.
وی با بیان اینکه سیاست سازمان منطقه آزاد کیش مبتنی بر ایجاد شهر هوشمند به عنوان محور تحول و توسعه است، افزود: مسیر فعالیت این سامانه نباید فرد محور باشد و همه نیروهای حوزه شهرسازی باید با کارکردهای این سامانه به منظور ارائه خدمات به مردم آشنا و مسلط باشند تا با برنامهریزی شهری، خدمات شهر به صورت هوشمند در اختیار شهروندان قرار گیرد.
کشاورز از مدیر عامل شرکت عمران و خدمات شهری کیش خواست تا گزارش جامع و کاملی از خدماتی که این سامانه در اختیار کیشوندان و سرمایهگذران قرار میدهد به مردم ارائه کرده و نیز مدت زمان انجام فرآیند اداری نیز به صورت کمی و کیفی با جزییات برای مردم تشریح شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین بر حفظ امنیت سامانه و جلوگیری از هک و ورود افراد غیر مرتبط تاکید و از تمامی معاونتها و بخشهای مختلف سازمان و شرکتهای تابعه خواست در حوزه پشتیبانی از سامانههای الکترونیکی همکاری جامع داشته باشند.
انتهای پیام/7558