به گزارش خبرنگار مهر، زهرا صدراعظم نوری در واکنش به اظهارت نماینده وزارت بهداشت درباب انفجار دی کلینیک سینا مهر شمیران گفت: شأن شورا باید بیشتر از این رعایت شود. این شورا نماینده مردم تهران است. جایگاه ما از اهمیت خاصی برخوردار است.
او خطاب به هیئت رئیسه شورا گفت: وقتی ما رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دعوت میکنیم و او نمیآید نباید نفرات بعدی پذیرفته شوند. ایشان به ما توصیه میکند و به قول آقای اعطا حتماً دست آخر کشته شدگان مقصر شناخته میشوند! چرا باید صحبتهای ایشان را بشنویم؟ صحبتهای ایشان چه نکتهای به ما اضافه کرد؟ چه ابهامی را برطرف کرد؟











