برتری استقلال مقابل ذوب آهن در ثانیه‌های پایانی؛ صدر جدول آبی ماند

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 06:12
تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران برابر میهمان خود ذوب آهن اصفهان به پیروزی رسید و همچنان صدرنشین باقی ماند.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در بازی پایانی هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ به یک به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید. 
 
استقلال با این نتیجه ۵۷ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر در مقایسه با پرسپولیس در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند؛ ذوب آهن هم با ۳۳ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.
 
داور: کوپال ناظمی؛ کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده و محمدعلی پورمتقی 
 
کارت زرد: ایمان سلیمی، روزبه چشمی و صالح حردانی از استقلال و مجید علیاری، محمدجواد محمدی، محمدحسین اسلامی، فریبرز گرامی و محسن فروزان از ذوب‌آهن
 
گل ها: مجید علیاری در دقیقه ۶ برای ذوب‌آهن و جلال الدین ماشاریپوف در دقیقه ۶۴ و بلانکو در دقیقه ۳+۹۰ برای استقلال
 
ترکیب استقلال: 
سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند (پیمان بابایی - ۸۶)، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (میلاد فخرالدینی -۴۱)، مهرداد محمدی (آرمان رمضانی -۷۷)، زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی (جعفر سلمانی - ۸۶)، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند (امید حامدی‌فر - ۸۶)
سرمربی: جواد نکونام
 
ترکیب ذوب‌آهن: 
محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمد جواد محمدی (محسن آذرباد - ۶۵)، کمال کامیابی‌نیا (عرفان معصومی - ۶۵)، گریگول چاپرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری (امید لطیفی -۷۸)، شایان مصلح، محمد حسین اسلامی و فردین یوسفی
سرمربی: محمد ربیعی
 
لحظات حساس:
دقیقه ۶: مجید علیاری با فرار تند و تیز خود مدافعان استقلال را جا گذاشت و با یک ضربه چیپ دروازه استقلال را باز کرد.
 
دقیقه ۱۲: استقلالی‌ها در یک حرکت کار شده از روی نقطه کرنر دروازه ذوب‌آهن را تهدید کردند، اما ضربه مهرداد محمدی راهی به چارچوب نداشت.
دقیقه ۲۸: محمدحسین اسلامی با یک حرکت تکنیکی چند بازیکن استقلال را پشت سر گذاشت، اما در نهایت ضربه خوبی به توپ نزد.
دقیقه ۳۲: ارسال ماشاریپوف از روی یک ضربه ایستگاهی را ایمان سلیمی با ضربه سر زد و توپ از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.
دقیقه ۴۹: سانتر جلالی از سمت چپ را روزبه چشمی به گل تبدیل کرد، اما پیش از آن داور خطای هند مهرداد محمدی را اعلام کرد.
دقیقه ۶۴: جلال‌الدین ماشاریپوف با یک شوت تماشایی توپ را به تور دروازه ذوب‌آهن رساند تا بازی یک بر یک مساوی شود.
دقیقه ۷۰: ضربه چکشی فخرالدینی با اختلاف کمی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.
دقیقه ۸۲: شوت از راه دور بازیکن ذوب‌آهن با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه حسینی به اوت رفت.
دقیقه ۹۰+۴: شوت کم‌نقص گوستاوو بلانکو یک بار دیگر توپ را به تور دروازه ذوب‌آهن چسابند تا نتیجه بازی ۲ بر یک به سود استقلال شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.