دستگیری قاتل فراری با همکاری پلیس اصفهان

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 23:33
بوشهر - رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری فردی خبر داد که پس از ارتکاب قتل جوانی ۳۶ ساله، به یکی از شهرستان‌های استان اصفهان گریخته بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران بیان داشت: فروردین امسال پس از وقوع قتل جوانی ۳۶ ساله در یکی از محلات شهر بوشهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر ادامه داد: کارآگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه با همکاری پلیس آگاهی استان اصفهان موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری تبعه افغانستان، در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان شده و پس از اعزام به این شهر و هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، طی عملیاتی منجسم موفق به دستگیری قاتل و همدست وی شدند.

سرهنگ سهرابی با اشاره به انتقال فرد قاتل ۲۶ ساله به بوشهر و اعتراف وی به ارتکاب قتل، گفت: این شخص در بازجویی‌ها عنوان کرد: به علت اختلافات شخصی درصدد انتقام جویی برآمده و با چاقویی که در اختیار داشته است مقتول را با همکاری همدستش به قتل رسانده و متواری شده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.