حماس: حمله به رفح ساده نیست

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 17:32
حماس اعلام کرد : دشمن باید بداند که عملیات در رفح، گردش و خوش گذرانی ارتش فاشیسم نخواهد بود و مقاومت قهرمان در آماده باش کامل برای دفاع است.

حماس: حمله به رفح ساده نیست

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدامات ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در راستای آمادگی برای حمله به شهر رفح که نزدیک به یک و نیم میلیون انسان را پناه داده و اینکه از ساکنان خواسته تا شرق رفح را ترک کنند و همچنان شهر را از زمین و هوا هدف قرار می‌دهد و دست به جنایات علیه بی گناهان می‌زند نشان می‌دهد که کابینه تروریستی نتانیاهو بر کشتار در نوار غزه اصرار دارد.
دشمن باید بداند که عملیات در رفح، گردش و خوش گذرانی ارتش فاشیسم نخواهد بود و مقاومت قهرمان و در رأس آنها گردان‌های قسام در آماده باش کامل برای دفاع از ملت ما و هدف قرار دادن دشمن و از بین بردن طرح‌ها و بر هم زدن اهدافش هستند.
از جامعه بین الملل می‌خواهیم هر چه سریعتر اقدامی برای متوقف کردن این جنایت که زندگی صد‌ها هزار شهروند بیگناه از زنان و کودکان تا بزرگسالان را تهدید می‌کند، انجام دهد. از سازمان‌های انسانی و در رأس آنها، آنروا هم می‌خواهیم در رفح بمانند، این شهر را ترک نکنند و به خواسته‌های اشغالگران تن ندهند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.