برگزاری رزمایش بین المللی ارتش در نیمه دوم امسال

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 21:46
فرمانده نیروی دریایی ارتش از برگزاری رزمایشی بین‌المللی در نیمه دوم سال خبر داد و گفت: کشورهای مختلف در این رزمایش دعوت می‌شوند.

 امیردریادار شهرام ایرانی ۱۹ اردیبهشت در آیین بزرگداشت روز معلم و اختتامیه دومین جشنواره دانش و پژوهش که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه شهداء بهترین معلمان ما هستند، اظهار کرد: شهداء شاگرد اصلی خدا بوده و به همین دلیل ماندگار شدند.

وی با اشاره به عملیات مقتدرانه ناوگروه ۸۶ در سفر به دور دنیا، افزود: این عملیات در ابعاد مختلف برای کشور اسلامی ما دارای پیامدهای مثبت بود و باعث شد بسیاری از کشورها روی توان دریایی ما حساب دیگری باز کنند.

وی تصریح کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش یک برنامه جدی را  با توجه به حضور خود در عرصه‌های جهانی و مسئولیت بین‌المللی به نیابت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، در عرصه‌های اقیانوسی در بخش‌های مختلف دنبال می‌کند.

امیر دریادار ایرانی خاطر نشان کرد: در ۶ ماهه اول و دوم امسال برای اولین بار در تاریخ نیروی دریایی الحاق‌هایی را خواهیم داشت که اینها در حوزه‌های ماموریتی، علمی، فناوری، صنعتی و تجهیزاتی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.