پخش ۲۰ هزار تن آسفالت در معابر کمالشهر

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 13:45
کمالشهر- رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کمالشهر گفت: دو قرارداد مهم با سازمان بسیج سازندگی البرز در حال اجراست که یکی از آنها پخش ۲۰ هزار تن آسفالت در معابر این شهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح گلزار زیرک پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از طرح جامع جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی کمالشهر در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی با اشاره به ثبات مدیریت شهری و آغاز پروژه‌های عمرانی گفت: دو قرارداد مهم با سازمان بسیج سازندگی البرز در حال اجراست که یکی از آنها پخش ۲۰ هزار تن آسفالت در معابر این شهر است.

وی با اشاره به اینکه اولویت ما در این طرح کوچه‌های خاکی هستند که حدود ۲۰ تا ۳۰ سال است آسفالت نشده‌اند و با بیان اینکه با این اقدام بخش زیادی از نیاز معابر کمالشهر به آسفالت برطرف می‌شود، مطرح کرد: موضوع دوم لوله گذاری آب‌های سطحی است. مدیریت آب‌های سطحی که از بالادست وارد کمالشهر می‌شود، کار دشواری بود که در این زمینه گروه‌های جهادی پای کار آمدند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کمالشهر با اشاره به اینکه لوله گذاری کلکتور اصلی خرمدشت به طول ۵۰۰ متر انجام می‌شود و تا یکی دو هفته آینده به بهره برداری می‌رسد، بودجه عمرانی شهر کمالشهر را حدود ۶۰۰ میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: امید آن می‌رود در ادامه مسیر با اعتباراتی که در اختیار شورای اسلامی شهر است بتوانیم خدمات خوبی را در زمینه عمرانی به شهروندان ارائه دهیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.