پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان شیخ‌شعبانی

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 10:40
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج محسن شیخ‌شعبانی، پدر شهیدان والامقام حسین، حسن و مهدی شیخ‌شعبانی را به خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان شیخ‌شعبانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج محسن شیخ‌شعبانی پدر بزرگوار شهیدان والامقام حسین، حسن و مهدی شیخ‌شعبانی تصریح کرد: این اسوه ایثار و فداکاری که با تقدیم فرزندان عزیز و دلبندش در راه تحکیم انقلاب و اقتدار میهن اسلامی، عمر خود را پربار و متعالی ساخت، یقینا در سرای باقی از ثمرات آن بهره‌های فراوانی خواهد برد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج محسن شیخ‌شعبانی پدر بزرگوار شهیدان والامقام حسین، حسن و مهدی شیخ‌شعبانی از غیور مردان دوران دفاع مقدس، موجب تأثر خاطر شد.

این اسوه ایثار و فداکاری که با تقدیم فرزندان عزیز و دلبندش در راه تحکیم انقلاب و اقتدار میهن اسلامی، عمر خود را پربار و متعالی ساخت، یقینا در سرای باقی از ثمرات آن بهره‌های فراوانی خواهد برد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و اجر مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.