احضار سریع حامدی‌فر و مهرداد رضایی

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 08:52
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مجادله فیزیکی و لفظی هافبک‌های استقلال و ذوب‌آهن ورود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پس از اینکه سوت پایان بازی شب گذشته بین استقلال و ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی به صدا درآمد و برتری لحظه آخری و صدرنشینی دوباره آبی پوشان را به همراه داشت، امید حامدی‌فر اقدامی انجام داد که حاشیه‌ساز شد و این تنش تا میکسدزون استادیوم هم ادامه پیدا کرد و حالا کمیته انضباطی نسبت به اتفاق به وجود آمده واکنش نشان داد.
 

حامدی‌فر که نسبت به رفتار مهرداد رضایی پس از تساوی در دیدار رفت استقلال مقابل ذوب‌آهن در اصفهان کینه داشت، ناراحتی خود را با حمله به سمت هافبک ذوب‌آهن در زمان ترک زمین نشان داد و او را پرتاب کرد.

1958976

مهرداد رضایی هم پس از پایان بازی در میکسدزون ورزشگاه آزادی به حامدی‌فر هشدار داد که پس از این باید مراقب خود باشد و به رفتار هافبک استقلال در زمان مناسب واکنش نشان می‌دهد.

حالا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کمتر از 12 ساعت سپری شدن از این اتفاق، از امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی خواسته تا برای ادای توضیحات در این کمیته حضور پیدا کنند و پاسخگوی رفتار و صحبت‌هایشان باشند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.