ستاره سیتی: به این دلیل رئال تیم بسیار عجیبی است

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 01:54
برناردو سیلوا می‌گوید بازی مقابل رئال مادرید از سخت‌ترین لحظات او در دوران بازی‌اش بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و منچستر سیتی در سال‌های اخیر بارها مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. در آخرین مورد دو تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف همدیگر رفتند که درنهایت پس از تساوی ۴-۴ در دو دیدار رفت و برگشت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

در آنجا برناردو سیلوا و متئو کواچیچ از منچستر سیتی پنالتی‌هایشان را از دست دادند تا رئال مادرید به مرحله بعد برود. برناردو سیلوا که به شکل عجیبی ضربه پنالتی‌اش را به وسط دروازه زد بیشتر از بقیه بازیکنان هدف انتقادات هواداران قرار گرفت.

او در مصاحبه جدیدی با نشریه اسپانیایی آاِس، از سختی‌های بازی برابر رئال مادرید گفته است:«رئال مادرید تیم عجیبی است. گاهی اوقات به نظر می‌رسد که شما کنترل بازی را در اختیار دارید و ناگهان از ناکجاآباد، آنها ضدحمله می‌زنند و دو گل به ثمر می‌رسانند زیرا بازیکنان آنها از نظر فردی بسیار خوب هستند. آنها بسیار سریع هستند و در ضد حمله عالی کار می‌کنند و کنترل آنها اصلا آسان نیست.

2016184

اگر با تعداد زیادی بازیکن حمله کنید، آنها به شما ضدحمله می‌زنند. اگر با تعداد کمتری حمله کنید، به‌نظر می‌رسد که با تعداد لازم حمله نمی‌کنید و نمی‌توانید به آنها ضربه بزنید. بنابراین گرفتن این تصمیمات کوچک در بازی مقابل آنها سخت است.

آنها تیم قابل احترامی هستند و بازی‌های خوبی با آنها داشته‌ایم. مواردی که گفتم باعث شده همیشه بازی با رئال برای‌مان سخت باشد و آنها تبدیل به یکی از سخت‌ترین حریفانی شوند که مقابل‌شان قرار گرفته‌ام.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.