۲ مجتمع مسکونی ویژه مرزبانان در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 17 تیر 1399 - 16:20
زاهدان- دو مجتمع‌ ۴۰ واحدی مرزبانان در چابهار و زاهدان به منظور افزایش سطح رفاه این قشر از نیروهای جان برکف انتظامی امروز با حضور فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع مسکونی سازمانی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مرزبانانی که با تمام وجود از مرزهای عزت و شرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند شایسته بهترین خدمات معیشتی هستند.

وی افزود: با توجه به نوع مأموریت و خدمات شبانه‌روزی مرزداران ایجاد مجتمع‌های مسکونی سازمانی امری ضروری و بسیار مهم است تا کارکنان در زمان حضور در نقاط مرزی آرامش فکری و روحی کافی داشته باشند و خانواده این عزیزان نیز در امنیت و رفاه زندگی کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مرزبانی نیروی انتظامی ایجاد مجتمع‌های مسکونی سازمانی برای مرزبانان است، خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را برای رفاه مرزداران این استان که با تلاش‌های خود امنیت و آرامش را به مردم عزیز کشورمان هدیه می‌کنند به کار خواهیم گرفت

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.