پله برقی‌ها و آسانسور‌های خط یک مترو در مدار خدمت رسانی

باشگاه خبرنگاران دوشنبه 16 آبان 1401 - 11:31
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ساعت پیک صبحگاهی با حضور در نیمه شمالی خط یک از چگونگی روند فعالیت در این خط بازدید و بر ارائه خدمات مناسب به مسافران تأکید کرد.

دکتر حامد عباسی نامی سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به همراه مهندس رستمی قائم مقام عملیات و جمعی از مدیران خط یک این شرکت، از ایستگاه‌های نیمه شمالی خط بازدید و فعالیت های انجام شده در زمینه های ایستگاهی، فنی و فرهنگی را مورد ارزیابی قرار داد.

نامی با بیان اینکه خدمت به مردم مهمترین هدف پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند خاطرنشان کرد: رفع کمبود‌های ایستگاه‌ها و بهبود خدمات رسانی به شهروندان و مسافران از اولویت های این شرکت است.

وی افزود: تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، تقاضای شهروندان جهت استفاده از مترو را به بهترین نحو پاسخ دهیم.

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به اینکه در خطوط هفت‌گانه مترو، خرابی تجهیزات پرمصرف مانند پله‌برقی‌ها و آسانسورها باتوجه‌به حجم مسافری که روزانه از این تجهیزات استفاده می‌کنند، امری غیرقابل‌اجتناب است خاطرنشان کرد: گزارش وضعیت پله‌برقی‌ها و آسانسورها روزانه توسط کارکنان این شرکت ثبت و در صورت اعلام خرابی به سرعت نسبت به رفع نقص پیش آمده اقدام می‌شود.

وی در ادامه از وضعیت مناسب ۱۶۶ پله برقی و ۵۰ آسانسور خط یک خبر داد و گفت: به‌منظور رفاه بیشتر حال شهروندان سعی می‌شود خرابی‌ها در کمترین زمان ممکن بر طرف شود که طبق آمار موجود کمتر از یک درصد پله‌برقی‌های مترو در روز به دلیل خرابی خاموش هستند.

منبع خبر "باشگاه خبرنگاران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.