عذرخواهی یک شرکت هواپیمایی از مسافران به دلیل تاخیر زنجیره ای ؛ هزینه بلیت را برمی گردانیم

همشهری آنلاین شنبه 21 آبان 1401 - 11:14
هواپیمایی قشم به دلیل تاخیر در پروازهای تهران- استانبول و برعکس خود در روز پنج‌شنبه و جمعه از مسافران عذرخواهی کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، در اطلاعیه شرکت هواپیمایی قشم آمده است: به اطلاع مسافران پرواز تهران - استانبول روز (جمعه مورخ ۲۰ آبان) هواپیمایی قشم می‌رساند، با توجه به نقص فنی پرواز مسیر استانبول به تهران روز (پنج‌شنبه ۱۹ آبان) از هواپیمای جایگزین جهت جابه‌جایی مسافران استفاده شد؛ اما تاخیر ایجاد شده شامل پرواز روز (جمعه) نیز شد که در همان زمان اطلاع‌رسانی لازم به مسافران انجام شده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: همچنین با توجه به حضور مسافران در فرودگاه طی دو مرحله پذیرایی لازم انجام پذیرفته است.

هواپیمایی قشم در اسرع وقت پیگیری‌های لازم را انجام داد و دو ساعت بعد پرواز به مقصد استانبول جهت انتقال مسافران انجام پذیرفت.

در این اطلاعیه آمده است: طبق دستور مدیریت هواپیمایی قشم مبلغ بلیت رفت و برگشت مسیر استانبول نیز برای تکریم به مسافران این پرواز استرداد می‌شود.

شرکت هواپیمایی قشم از مسافران این پرواز عذرخواهی کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.