رئیس نمایشگاه مجازی کتاب تهران، با پذیرش برخی اختلالات در سایت این نمایشگاه و هزینه ۲۰۰ میلیونی برای طراحی سایت گفت: سادهترین کار این بود که پول کلانی به یک شرکت بیرونی بدهیم تا سایت را برنامهنویسی کند؛ اما فروش بالای نمایشگاه مجازی کتاب تهران نشان داد راه را درست طی کردیم.
44*41
منبع خبر "
ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.