رئیس پلیس راه تهران بزرگ از انسداد آزاد راه «تهران_شمال» در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سهشنبه هر هفته تا ۱۲ اسفندماه خبر داد.
«سرهنگ نوراله خادم» گفت: روزهای یکشنبه، دوشنبه و سهشنبه هر هفته از ۱۲ دی تا ۱۲ اسفند ماه امسال محور آزادراه «تهران_شمال» به مدت سه روز از ساعت هفت صبح الی ۱۷ مسدود است.
وی در خصوص علت این انسداد افزود: مسدودی محور چالوس به علت عملیات عمرانی آزادراه است و روز چهارشنبه این محور باز و دراختیار مسافران قرار دارد و می توانند از این آزاد راه استفاده کنند.
رئیس پلیسراه تهران بزرگ گفت: روزهای یکشنبه، دوشنبه و سهشنبه هر هفته همزمان با مسدودی آزادراه، مسافران میتوانند بعد از ساعت ۱۷ از این آزادراه استفاده کنند.
منبع:
خبرگزاری ایرنا
منبع خبر "
پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.