مهار آتش سوزی جنگل های عباس آباد

الف پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 12:43
با تلاش نیروی هوافضای سپاه، بسیجیان و نیروهای مردمی و همچنین پرسنل منابع طبیعی، آتش‌سوزی جنگل‌های عباس‌آباد مازندران مهار شد.

به گزارش ایلنا، مدیر کل منابع طبیعی مازندران- منطقه نوشهر از مهار آتش سوزی شب گذشته و امروز ۲۰ هکتار از اراضی جنگلی حوزه منابع طبیعی بخش نشتا تنکابن و بخش مرکزی شهرستان عباس‌آباد خبر داد.

مسعود ملکی افزود: ۱۰ هکتار از اراضی این منطقه روز گذشته و ۱۰ هکتار دیگر نیز امروز لکه گیری و مهار شد.

همچنین حسینعلی محمدی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران در این باره گفت: پدیده خزان شدن درختان هیرکانی علت آتش سوزی در سطح استان بوده است. ضرورتی که هم اکنون وجود دارد آمادگی و ارتقای کامل دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و همچنین آموزش‌های لازم برای مردم است.

جواد اصلانی سرپرست فرمانداری شهرستان عباس آباد هم صعب العبور بودن منطقه را علت دیر مهار شدن آتش سوزی دانست و اظهار داشت: حضور مردم، بسیجیان، پرسنل منابع طبیعی و کوهنوردان و همچنین ۲ بالگرد هوا فضا سپاه در مهار آتش سوزی تاثیر گذار بودند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.