هسته های سلامت باعث فرهنگ سازی پیشگیری از بیماری کرونا شده است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 18 تیر 1399 - 00:26
نجان-معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان،گفت: ایجاد هسته های سلامت باعث فرهنگ سازی پیشگیری از بیماری کرونا استان زنجان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی سه شنبه در ستاد استانی پیشگیری و مبارزه با کرونا، با بیان اینکه در استان زنجان تا به امروز هزار و ۶۶۲ همیار سلامت تشکیل شده است، گفت: در زنجان ۷۰۶ همیار سلامت، خرمدره ۱۰۹، طارم ۱۲۵، خدابنده ۱۷۰، سلطانیه ۴۴، ماهنشان ۸۴، ابهر ۳۵۳ و ایجرود هم ۷۱ همیار سلامت تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه هسته های سلامت باعث فرهنگ سازی پیشگیری از بیماری کرونا شده است، اظهار کرد: این همیاران در سطح روستاها و شهرها با همکاری دهیاران و سمن‌های مختلف در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا فعالیت خواهند کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: هسته‌های سلامت در استان با برنامه ریزی و مدیریت درست اقدامات پیشگیرانه و آگاه دهنده در خصوص بیماری کرونا را در دستور کاری خود قرار دارند.

مرادی نافچی با بیان اینکه چهار شهرستان ابهر، زنجان، خرمدره و ماهنشان در وضعیت قرمز قرار دارند، تاکید کرد: باید فاصله گذاری اجتماعی در این شهرها رعایت شود تا شاهد تعطیلی یک هفته‌ای برخی از مراکز نباشیم.

وی برلزوم نظارت جدی از واحدهای صنفی در استان تاکید کرد و افزود: در راستای کاهش این بیماری شوم از بین برود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، بر لزوم هماهنگی بهتر برای اجرای آزمون‌های دکترا، کنکور، تیزهوشان در استان تاکید کرد و یاد آورشد: باید ارگان‌های مربوطه تمهیدات و پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی انجام دهند.

مرادی نافچی گفت: در راستای کاهش بیماری کرونا همه دست به دست هم بدهیم تا زودتر از بین برود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.