مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: گروههای ارزیاب به منطقه زلزلهزده بشرویه اعزام شدند و تاکنون گزارشی از خسارتهای احتمالی دریافت نشده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی آخوندی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی شامگاه سهشنبه به رسانه ها اعلام کرد: این زلزله به بزرگی ۵.۴ ریشتر ساعت ۱۷:۴۴ امروز در عمق ۱۱ کیلومتری زمین حوالی بشرویه را لرزاند.
وی اظهار داشت: اکیپهای مدیریت بحران در حال اعزام به بشرویه و در حالت آمادهباش هستند.
فرماندار بشرویه هم اعلام کرد: شورای مدیریت بحران شهرستان در حال برگزاری است و تیمهای هلال احمر نیز به منطقه اعزام شدهاند.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.