سید سعید راد با تأکید بر اینکه فعالیت بازارهای میوه و تره بار در هر محله با اثرگذاری بر نرخهای فروشگاهها و مغازههای محل، باعث کاهش قیمتها در آن محله میشود، افزود: یکی از دلایل تبدیل احداث بازار میوه و تره بار به یکی از مطالبات شهروندان، همین موضوع و امکان خرید انواع محصولات از این مراکز با قیمتهای به مراتب پایینتر از سطح شهر است.
وی با اشاره به اینکه عملکرد موفق و نقش مؤثر میادین میوه و تره بار در افزایش قدرت خرید و کمک به معیشت خانوادهها موجب استقبال روزافزون شهروندان از این مراکز شده است، اظهار کرد: به همین دلیل، مردم محلاتی که از این امکان محروم هستند، درخواست ساخت بازارهای میوه و تره بار و دسترسی به آن را در محلات خود دارند تا از فضایی برای تأمین ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود برخوردار شوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه اهالی محلهای مانند یوسف آباد در سایت آرزوها، احداث بازار میوه و تره بار را به عنوان اصلیترین مطالبه خود اعلام کردهاند، خاطرنشان کرد: این سازمان، تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته تا با احداث بازارهای جدید در محلههایی که از این امکان برخوردار نیستند و بازسازی، بهسازی و نوسازی بازارهای موجود، نسبت به ارتقای کیفی و توسعه کمی بازارهای میوه و تره بار اقدام نماید.