مازوت‌سوزی نیروگاه شازند

الف پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 19:28
به علت وجود نیروگاه حرارتی شازند در غرب اراک، این شهر هر ساله در زمستان با مسئله مازوت سوزی و آلاینده ای به نام گوگرد روبروست که کیفیت هوا را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. سال گذشته این نیروگاه از ۲۷ آذر مشغول استفاده از سوخت مازوت شد در نهایت سال ۱۴۰۰، پرونده آلودگی هوا با ۱۶۵ روز ناسالم بسته شد، اما امسال از ۲۰ آبان مشغول مازوت سوزی شد و در حال حاضر سه واحد از این نیروگاه در حال استفاده از مازوت است.
مازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازندمازوت‌سوزی نیروگاه شازند

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.