«قاتل خاموش» جان یک نفر را گرفت/ علوم پزشکی: گاز مونوکسید ۵۶ نفر را مسموم کرده است

الف پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 20:03
 بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن یک نفر در شهرستان سرپل ذهاب جان خود را از دست داد.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص جزییات این خبر، اظهار داشت: این حادثه ساعت ۹:۵۰ دقیقه صبح امروز سه شنبه (۶ آذر) در خیابان نیروی انتظامی سرپل ذهاب رخ داد.

اکبرآزادی افزود: از ابتدای مهر تا پایان آذر  ۵۶ نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در استان کرمانشاه دچار مسمومیت شدند.

وی از مردم خواست در نصب وسایل گرمایشی نکات ایمنی را رعایت کنند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.