به گزارش برنا؛ سید مهدی حسینی، سرپرست اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد در این باره تصریح کرد: این پرچم «فرانسه» نیست که در بنر مشاهده می شود و بر اساس تصویری که منتشر شده، معلوم است که عکس بنر مربوط به مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سال های گذشته در مشهد است.
سرپرست اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد ضمن اعلام اینکه طرح جایگزین نیز به سرعت نصب خواهد شد ،خاطرنشان کرد: طراحی و تولید محتوای بنرها با اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد است و طرح اصلی بنر نیز موجود است.
وی افزود: عکس به صورت واقعی است و رنگ پرچم در طراحی صحیح است ولی وظیفه چاپ و نصب با سازمان میادین است اما مشکلات فنی را دقیق نمیدانم.
حسینی گفت: نظارت بر چاپ و اکرا ن بنرها نیز با سازمان میادین شهرداری مشهد است و می توانند توضیح بدهند اما قطعا هیچ عمدی در این مسائل نیست و همه به پرچم ایران اسلامی عرق داریم و اشکال فنی در دستگاه چاپ طرف قرارداد سازمان میادین بوده است.
وی افزود: بر اساس نظر سازمان میادین تعداد ۳ بنر با این طرح نصب شده بوده که به سرعت جمع آوری شده است؛ در مجموع ۱۳ طرح در سازه ها برای دهه فجر اکران شده و این طرح در سه نقطه نصب و سپس جمعآوری شده است.
سرپرست اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد اظهار کرد: در مجموع این اشکال در این اتفاق بد و تغییر پرچم ایران اسلامی پذیرفته است و قبول داریم اما پرچم از نوع پرچم های طولانی است و آرم الله در وسط پرچم وجود دارد.
موسوی، مدیر روابط عمومی سازمان میادین شهرداری مشهد نیز در این خصوص اظهار کرد: در واقع دفتر حوزه مدیر عامل سازمان میادین در این زمینه پاسخگو هستند اما با توجه به اینکه طراحی بنرها در حوزه کاری ما نیست موضوع باید کارشناسی شود.
وی با اشاره به اینکه بنرها ساعت ۳ صبح روز گذشته به چاپخانه رفته و نصب شده و گویا طیف رنگی و درصدی از رنگ ها مشکل داشته است افزود: پیشبینی این است که ترکیب رنگ می تواند رنگ دیگری را نتیجه بدهد.
مدیر روابط عمومی سازمان میادین شهرداری مشهد ضمن تأکید بر اینکه قاعدتا باید نظارت در زمان نصب صورت بگیرد، گفت: بنرها در اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد طراحی می شود و سازمان میادین بستری برای طراحی نیست و قراردادی با چاپخانه دارد و وظیفه آنالیز ندارد.