امیر صباغ مدیر دفتر اقتصادی و توسعه سرمایهگذاری ایمیدرو تاکید کرد: عرضه سنگ آهن در بورس کالا به صورت "حراج باز"، با هدف فروش محصولات تولیدی، شفافسازی و رقابت خریداران متناسب با نیاز آنها انجام شده است.
صباغ تصریح کرد: تا پیش از این سنگ آهن به صورت مزایدهای عرضه میشد اما ایمیدرو با هماهنگی بورس کالا، روش حراج باز را اجرایی کرد.
وی با بیان اینکه در روش جدید، مشتریان قادر به مشاهده قیمتهای ارائه شده یکدیگر هستند، اظهارکرد: در نخستین روز عرضه سنگ آهن، ذوب آهن اصفهان توانست محموله مورد نظر را در رقابت با دو شرکت دیگر ( فولاد مبارکه و هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه) خریداری کند.
صباغ در ادامه گفت: از این پس از الگوی حراج باز بیشتر استفاده خواهیم کرد به طوری که علاوه بر سنگ آهن دیگر محصولات نیز با همین روش عرضه شوند.
منبع خبر "
گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.