رسانه‌ها هوشمندانه سوژه یابی و ایده پردازی کنند

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 14 بهمن 1399 - 08:00
دبیر مجمع تشکلات بین المللی کشور گفت: در فضایی که شبکه‌های اجتماعی اذهان عمومی را جهت می‌دهند باید رسانه‌ها به صورت هوشمندانه سوژه‌یابی و ایده پردازی کنند.
رسانه‌ها هوشمندانه سوژه یابی و ایده پردازی کنند

به گزارش ایسنا علیرضا کمیلی در نشست تخصصی بررسی نقش رسانه‌ها و فضای مجازی در تحکیم وحدت اسلامی که در زاهدان برگزار شد افزود: رسانه باید علاوه‌بر اتفاقاتی که به صورت معمول رقم می زند به همزیستی مشترک توجه داشته و نباید استثنا گرا باشد.

دبیر مجمع تشکلات بین المللی کشور بیان داشت: مساله و هم زیستی مشترک مهمترین نمودار وحدت بین مردم است و رسانه‌ها در این بین نقش بسیار مهمی برعهده دارند.

وی بیان کرد: رسانه‌های بومی سیستان و بلوچستان با توجه به زیست مشترکی که دارند زحمات زیادی می‌کشند و همواره با تصویر سازی‌هایی که دشمن ایجاد می‌کند می‌جنگند.

وی افزود: خبرنگاران می‌توانند با روش‌های خلاق و هنرمندانه از سد مشکلات مختلف گذر کنند.

کمیلی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی یکی از نکته‌هایی است که دشمن برای ضربه زدن به آن متمرکز شده بیان کرد: نقش رسانه‌ها در این بخش بسیار مهم بوده و سه مساله ایجاد حس، ضریب دهی و جهت دهی در حوزه رسانه باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیر مجمع تشکلات بین المللی کشور مدیریت رسانه در مساله وحدت اسلامی را بسیار پیچیده و مهم دانست.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.