کارنامه یک سال مدیریت علی عسگری در هلدینگ خلیج فارس / از آقازاده و مدیران اتوبوسی صدا و سیما تا لو رفتن «تراستی ها»

اقتصاد آنلاین دوشنبه 19 دی 1401 - 19:22
یک سال از انتخاب علی عسگری به‌عنوان مدیرعامل هلدینگ «خلیج فارس» می‌گذرد، انتصابی که از همان روز نخست با موجی از اعتراض همراه بود. به گزارش اقتصادآنلاین، یک سال از انتخاب علی عسگری به‌عنوان مدیرعامل هلدینگ «خلیج فارس» می‌گذرد، انتصابی که از همان روز نخست با موجی از اعتراض همراه بود. در یک سال اخیر شاهد افزایش بی‌سابقه‌ تحریم «تراستی‌ها» که با صنعت پتروشیمی ایران همکاری می‌کنند، بوده‌ایم؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که عدم آشنایی عسگری با پتروشیمی و سازوکار فروش محصولات آن بی‌تاثیر در لو رفتن «تراستی‌ها» ایران نبوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، یک سال از انتخاب علی عسگری به‌عنوان مدیرعامل هلدینگ «خلیج فارس» می‌گذرد، انتصابی که از همان روز نخست با موجی از اعتراض همراه بود.

در یک سال اخیر شاهد افزایش بی‌سابقه‌ تحریم «تراستی‌ها» که با صنعت پتروشیمی ایران همکاری می‌کنند، بوده‌ایم؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که عدم آشنایی عسگری با پتروشیمی و سازوکار فروش محصولات آن بی‌تاثیر در لو رفتن «تراستی‌ها» ایران نبوده است.

آقازاده عسگری، یکی دیگر از ابهامات پرونده مدیریت او در هلدینگ خلیج فارس است؛ آقازاده‌ای که رفت و آمدهایش به شرکت بازرگانی و تاثیرگذاری او در این بخش حاشیه‌ساز شده است.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است در سایه مدیر ناآشنایی همانند عسگری، برخی مدیران این هلدینگ با هدف روزمه‌سازی در حال آماده‌سازی برای ورود به انتخابات مجلس در استان‌هایی همانند ایلام و تهران و ... هستند.

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.