مجتمع فولاد بافق یزد با حضور رئیسی افتتاح شد        

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 00:23
مراسم بهره برداری از یک مجتمع فولادی در شهرستان بافق امروز با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش تسنیم، آیت الله سیدابراهیم رئیسی پس از بازدید از چند طرح در شهرستان بافق، اقدام به افتتاح و بهره‌برداری از یک مجتمع فولادی در این شهرستان کرد.

این مجتمع فولادی که تا سال گذشته به دلایل مختلف تعطیل شده بود پس از بررسی و اخذ مصوبه در سفر اول رئیس جمهور به استان یزد، در دستور کار قرار گرفت و امروز به دستان رئیس جمهور افتتاح شد.

بیشتر بخوانیدسفر رئیس جمهور به بافق+برنامه‌های دومین روز آیت‌الله رئیسی به استان یزد
این واحد فولادی در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه 800 هزار تن آهن اسفنجی را دارد و در حوزه تولید محصولات فولادی معدنی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

رئیس جمهور در ادامه سفر خود به شهرستان خاتم سفرخواهد کرد و با مردم این شهرستان که یکی از کم‌برخوردارترین شهرستان‌های استان یزد است دیدار خواهد کرد و به سخنرانی در این جمع می‌پردازد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.