نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس کمیسیون عمران مجلس ماموریت داد تا ضمن حضور در مناطق زلزله زده شهرستان خوی استان آذربایجان غربی، بر روند خدمترسانی دستگاهها نظارت کند و گزارش خود را به مجلس ارائه دهد.
به گزارش ایسنا، علی نیکزاد نایب مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه روز یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ مجلس را بر عهده داشت با اشاره به وقوع زلزلهای ۵.۹ ریشتری در شامگاه روز شنبه در شهرستان خوی اظهار کرد: با توجه به وقوع زلزله در شهرستان خوی از همه دستگاههای اجرایی درخواست دارم همه امکانات خود را جهت کمک به هموطنان عزیز درگیر زلزله به کار گیرند.
وی همچنین تاکید کرد: با توجه به سردسیری بودن محل وقوع زلزله و کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنان، از رییس کمیسیون عمران میخواهم ضمن حضور در منطقه، بر روند خدمترسانی دستگاهها نظارت کنند و گزارش خود را به مجلس ارائه دهند.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.