انتقال آب خلیج‌فارس به زرند کرمان

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 08:06
وزیر نیرو گفت: تامین آب پایدار مهمترین موضوعی است که برای شهرستان زرند دنبال می‌کنیم و مقدمات ایجاد انشعابی از خط انتقال آب خلیج فارس برای شهرستان زرند و تخصیص آن در حال انجام است که به زودی عملیات اجرایی آن را آغاز می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر محرابیان عصر امروز ۲۰ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران در زرند استان کرمان اظهار کرد: امروز در شهرستان زرند دو واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی افتتاح شد و این نیروگاه با سرعت بسیار خوبی احداث و برق آن در شبکه استفاده شد.

او میزان سرمایه‌گذاری این نیروگاه را بیش از 5000 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: امروز در کنار این طرح عظیم، تعداد زیادی طرح و پروژه در شرکت‌های توزیع شمال و جنوب کرمان افتتاح شد. در برق منطقه‌ای کرمان دو خط ۴۰۰ کیلوولت به مرحله بهره‌برداری رسید چندین پست ۲۳۲ و ۱۳۲ کیلوولت و تعداد زیادی طرح‌های اصلاح شبکه و توسعه شبکه داشتیم. همچنین طرح‌های برق رسانی به نقاط فاقد برق و برخی روستاها و نقاط حاشیه‌ای شهر کرمان برای اولین بار تامین برق شد.

وزیر نیرو افزود: امروز در کرمان برخی از طرح‌ها در موضوع هوشمندسازی شبکه بود.

او اظهار کرد: تبدیل سیم به کابل یک موضوع خیلی مهم در کشور است که با این اقدام از تلفات برق جلوگیری می‌کند و حجم وسیعی از آن در استان کرمان امروز افتتاح شد.

محرابیان بیان کرد: امروز حوزه برق کشور در بخش‌های مختلف تبدیل به یک کارگاه سازندگی شده است.

او عنوان کرد: تامین آب پایدار مهمترین موضوعی است که برای شهرستان زرند دنبال می‌کنیم و مقدمات ایجاد انشعابی از خط انتقال آب خلیج فارس برای شهرستان زرند و تخصیص آن در حال انجام است که به زودی عملیات اجرایی آن را آغاز می‌کنیم و مردم شهرستان زرند از آب پایدار و بهداشتی و استاندارد تصفیه شده دریا را می‌توانند استفاده کنند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.