در برف‌ماندگان باید چه کنند؟

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 08:49
  مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به بارش سنگین برف و باران در کلیه محورهای کشور، گفت که هموطنان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و اگر کسی در راه مانده با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرد.

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال به‌دلیل ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود شدند، افزود: در محور و آزادراه تهران - پردیس وبالعکس محدوده‌های جاجرود، پردیس، بومهن و رودهن ترافیک نیمه‌سنگین ودر محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ استان ایران، تا این لحظه تحت تاثیر موج بارشی هستند، گفت: کلیه محورهای شمالی دارای بارش برف و باران هستند؛ در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، زنجان، سمنان، مازندران، قزوین، قم، لرستان، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان و کرمانشاه بارش برف وجود دارد.  در برخی از محورهای استان‌ای خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان هم بارش باران وجود دارد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره اقدامات لازم برای کسانی که در مسیرهای مسدودشده مانده‌اند، توضیح داد: اگر کسی در راه مانده با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرد، ما سعی می‌کنیم بتوانیم مشکل را حل کنیم، یا در راهدارخانه به آنها اسکان دهیم یا راه را باز کنیم. همکاران ما در تلاشند تا هرچه زودتر مشکل را حل کنند اما این بارش‌ها سنگین است و از هموطنان خواهش می‌کنیم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.