مدارس تهران فردا دیرتر شروع به فعالیت می‌کند

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 08:59
مدارس تهران فردا دیرتر شروع به فعالیت می‌کند.

به گزارش فارس، اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران دقایقی پیش اعلام کرد: فردا دوشنبه ۲۴ بهمن، به علت سرما و یخبندان همه مدارس رودبار قصران و لواسانات غیرحضوری هستند و مدارس شهر تهران  ساعت ۹:۳۰ آغاز به کار می‌کنند.

تعدادی از والدین نسبت به اینکه امروز خبر غیرحضوری شدن برخی مدارس دیر اعلام شده بود، گلایه کردند و درخواست داشتند که این موضوع زودتر به اطلاع والدین برسد؛ آموزش و پرورش تهران نیز امشب خبر غیرحضوری شدن مدارس رودبار قصران و لواسانات و شروع به فعالیت سایر مدارس از ساعت ۹:۳۰ فردا را اعلام کرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.