ممنوعیت ورود مسافری و پستی آیفون ۱۴ و مدل های بعد از آن از اسفند امسال

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 09:17
طبق بخشنامه گمرک جمهوری اسلامی ایران ورود مسافری و پستی آیفون ۱۴ و مدل های بعد از آن ممنوع شد.

به گزارش فارس، در ابلاغیه ای از سوی مدیر کل دفتر واردات گمرک جمهوری اسلامی ایران ایران اعلام شده است که با توجه به نامه 19 بهمن سازمان توسعه تجارت و نامه 12 بهمن این سازمان مذکور، از تاریخ یکم اسفند 1401 گوشی تلفن همراه با نشان تجاری اپل مدل 14 و همه مدل های بعد از آن، جزو فهرست کالاهای مجاز همراه مسافر و پستی ورودی به کشور نیست.

 در این ابلاغیه اعلام شده است که به همه دوایر ذی ربط ابلاغ شود که از ثبت اطلاعات گوشی های وارده در سامانه مسافری و پستی از تاریخ مذکور خودداری شود و مراتب در مبادی ورودی و خروج مسافر به کشور از طریق نصب بنر و سایر وسایل ارتباطی جمعی اطلاع رسانی شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.