۸۵ درصد از شکایت مردمی در حوزه راه‌های استان سمنان رسیدگی شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 14:38
سمنان- سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، گفت: به ۸۵ درصد از شکایت مردمی به سامانه ۱۴۱ در حوزه راه‌های استان رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید صداقت ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی راهداری استان سمنان بیان کرد: در سال جاری نزدیک به ۸۵ درصد از گزارش‌های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۴۱ در خصوص مشکلات راه توسط این سامانه رسیدگی شده است.

وی افزود: سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است و توانسته با روند رو به رشد در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم کرده و به ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کمک شایانی نماید.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اظهار داشت: از مجموع ۲۷۸ گزارش ثبت شده سال جاری در حوزه وضعیت محورهای مواصلاتی استان چاله‌های مخاطره‌آمیز، ناهمواری سطح راه، خرابی آسفالت، پاکسازی سطح راه و نقص حفاظ‌ها و علائم ایمنی آسیب دیده و ناایمن بیشترین گزارشات را تشکیل داده‌اند.

صداقت مدت زمان پیگیری و رسیدگی به شکایات مردمی را متغیر دانست و گفت: شکایات‌ها در اسرع وقت پیگیری می‌شود اما با توجه به نوع شکایت بازه پاسخگویی و رسیدگی به آن متفاوت است زیرا در بعضی موارد موانع قانونی وجود دارد و برای رسیدگی به شکایت باید یکسری مراحل طی شود که زمان‌بر است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل ضمن اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، مشکلات راه‌ها و امثالهم، شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز ثبت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.