جاده هراز به مدت ۳ روز مسدود می‌شود

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 10:33
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: از مورخ ۳۰ بهمن لغایت ۳ اسفند ماه ، از ساعت ۷ الی ۱۷ در جاده هراز (محدوده قلابن و آب اسک) محدودیت ترافیک ایجاد می‌شود.

سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: از مورخ 30 بهمن لغایت 3 اسفند ماه، از ساعت 7 الی 17 روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه در جاده هراز (محدوده قلابن و آب اسک) محدودیت ترافیک ایجاد می‌شود.

وی افزود: این محدودیت از ساعت 7 الی 12 روز چهارشنبه، به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای، از کیلومتر 64 الی 84 است.رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور بیان کرد: محورهای جایگزین این محور مسدود شده، کندوان و فیروزکوه معرفی می‌شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.