اجرای آزمایشی سیستم نظام ارجاع با موفقیت به پایان رسید

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 11:33
مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برنامه‌های آزمایشی سیستم نظام ارجاع در استان‌های مازندران و فارس با موفقیت اجرا شد و دستاوردهای خوبی به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد پورحسینی در آیین آغاز به کار چهارمین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های آزمایشی سیستم نظام ارجاع در استان‌های مازندران و فارس با موفقیت اجرا شد و دستاوردهای خوبی به همراه داشت.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: با توجه به موفقیت آمیز بودن اجرای این سیستم در این استان ها و پس از جمع‌بندی نهایی آن، این طرح از سال آینده در سراسر کشور اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری سالانه اجلاس روسای دانشگاه‌های و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور یک فرصت ویژه است تا ضمن برنامه‌ریزی هرچه بهتر برنامه‌های اجرایی سال آینده در حوزه سلامت را نیز برنامه ریزی کنیم.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مهمترین برنامه‌های اجلاس روسای دانشگاه‌های و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مواردی همچون برنامه هفتم توسعه، بودجه سلامت در سال ۱۴۰۲، برنامه‌های پزشک خانواده و فعالیت‌های حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی خواهد بود.

پورحسینی افزود: همچنین در نظر داریم تا همانند سال‌های قبل و حتی بهتر از گذشته تعامل بسیارخوبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون‌های تخصصی مرتبط با حوزه سلامت از جمله کمیسیون بهداشت و درمان در راستای ارائه خدمات شایسته و در خور شأن به مردم برقرار کنیم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.