صخره نورد تبریزی در زندان سلیمان تکاب جان داد

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 12:23
صخره نورد تبریزی که به منظور دیدن داخل زندان سلیمان تکاب وارد این محوطه شده بود ،بر اثر استنشاق گاز گوگرد در درون کوه میان تهی زندان سلیمان جان خود را از دست داد.

به گزارش فارس، صخره نورد تبریزی که به‌ منظور دیدن داخل زندان سلیمان تکاب وارد این محوطه شده بود ،بر اثر استنشاق گاز گوگرد در درون کوه میان تهی  زندان سلیمان  جان خود را از دست داد.

فرد مذکور ۳۷ ساله اهل تبریز بود که جسم بی‌جانش پس از ساعتها تلاش توسط گروه امداد و نجات  جمعیت هلال احمر تکاب و اکیپ امداد و نجات جاده‌ای مستقر در تخت سلیمان از داخل کوه زندان خارج و به بیمارستان مهر امام علی تکاب تحویل داده شد تا ترتیب انتقال جسد به محل زندگی نامبرده داده شود.

کوه میان تهی تکاب مشهور به زندان سلیمان در سه کیلومتری غرب تخت سلیمان و ۴۰ کیلومتری شهرستان تکاب واقع شده است.

ارتفاع کوه زندان سلیمان، بین ۸۷ تا ۱۰۸ متر است؛ با این حال حفره عمیق داخل آن، با حدود ۸۰ متر ارتفاع و با دهانه تقریبی ۶۵ متر گسترش پیدا کرده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.