آغاز پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی از جمعه ۱۲ اسفندماه

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 13:46
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداخت عیدی بازنشستگان زیرمجموعه تامین اجتماعی در ایران از روز جمعه ۱۲ اسفندماه به‌مدت سه روز آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، میرهاشم موسوی روز پنجشنبه در حاشیه سفر به چهارمحال و بختیاری به خبرنگاران استان تاکید کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده در سطح ملی، منابع مورد نیاز برای پرداخت عیدی بازنشستگان زیرمجموعه تامین اجتماعی در ایران تامین شده است.

وی افزود: در همین راستا عیدی بیش از چهار میلیون نفر بازنشسته زیرمجموعه تامین اجتماعی ایران طی سه مرحله در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه هفته آینده به حساب آنان واریز می‌شود.

موسوی تصریح کرد: خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و کیفی‌تر به مردم از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور به دعوت نماینده مردم شهرستان بروجن درمجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

بروجن در۶۰ کیلومتری چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.